♥ TREVLIG-KVÄLL

Gårdagen var hur bra som helst, jag stack in till Ljungbyhed till
Linda och Kryllan, gick sen och handlade läsk och panpizza,
super gott var det!
Festade och hade skit kul, roliga diskusioner osv.
Sedan började det åska, skit läskigt var det, jag och Sandra sprang 
ut och filmade, har det på min digital-kamera plus att jag har alla bilder
där också så dom kommer antingen senare idag eller imorgon.
Min uppdatering har börjat bli lite dålig men det beror endast på att jag
inte speciellt ofta har tillgång till data så när jag väl har det så slänger jag
upp en hel hög med nya inlägg om allt intressant som hänt i mitt liv.

Vaknade av att Josse och Kryllan kom in i tv-rummet i morse,
vände mig om och somnade eftersom jag varit uppe och spytt en del inatt,
Inte för att jag drack för mycket eller så men det var väl något som blev fel där.
Linda kom med min moped vid tolv tiden kanske, satte oss i trädgården och 
snackade en stund innan vi stack upp till macken och käkade, riktigt gott var det.
Blev en pommes med bearnaise sås idag igen, min favorit som alla mina nära vet.

Har precis varit på arbetsförmedlingen i Svalöv och snackar med en äldre dam,
väldigt trevlig var hon faktiskt. Fick lite information och fick även veta att man inte behövde 
gå till sin hem-kommun så det är ju bra eftersom Linda pratat om att vi skulle fixa de tillsammans.

Linda kommer även ikväll, får se när hon ringer.
Ska snart ner och käka korvstroganoff med ris, så jävla gott det är .

pussss ♥


Kommentarer
Postat av: -MeMilly-

åh vad roligt..

jag har lagt till dig nu :D

2009-07-08 @ 17:16:17
URL: http://memilly.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0