♥ UPPDATERING


Nu är mina ideér tillbaka, min veckans lista har uppdaterats och jag
har även lagt till lite saker, nu vet jag vilka som lånar den eftersom
den är delvis egen gjort, låna på om ideén är omtyckt av just dig :)





Veckans roligaste:
Sara, och hennes dille på mobil-spel
Veckans tråkigaste: Vädret, verkligen vädret
Veckans bästa: Festen både fredag och lördaf
Veckans sämsta: dåligt med respekt i vänskaps-kretsen
Veckans ätbara: Pizzan med Sara var inte helt fel
Veckans person: jag själv, jag känner mig duktig :)
Veckans klädsel: Jeans och ett linne
Veckans frisyr: uppsatt även om jag inte gillar det
Veckans saknad: mamma, har inte varit hemma på hela helgen
Veckans önskan: att pengarna ska räcka till det jag räknat med
Veckans I like: bloggen, läsar-antalet bara växer och kommentarerna flödar, I like :)
Veckans dummaste: behöver inte nämna namn men dem som inte visar respekt 
                                       kanske fattar när motparten gör samma tillbaka, I hope !
Veckans drog: Vänner, mat, Cigaretter och min familj, verkar som jag haft en lyckad vecka.
Veckans humör: Relativt bra faktiskt, i stort sett.
Veckans skyldighet: att faktiskt ställa upp för mina föräldrar
Veckans citat: "fan ge mig en cigg, (skratt) , tror ni det är så jävla roligt"
                            Lördagens minst mysigaste händelse, personen som allt kretsar kring sa så.

Kommentarer
Postat av: laila♥

Tack :)♥

2009-07-21 @ 11:01:47
URL: http://blog.lailaaziz.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0