Nu har jag äntligen vaknat, mådde faktiskt inte alls dåligt när jag vaknade,
är mest hungrig som fan, blir alltid det om jag äter precis innan jag ska sova.

Vilken jävla kväll det var igår, jag gick in för att käka vid tre tiden, vaknade senare av att
Linda trillade rätt över mig och hällde ut ett helt glas med vatten, så jävla kul var det.
Även om jag nu vet att det inte var meningen så kokade jag av ilska.
Det hela blev inte heller bättre av att Micke och Erik satt här inne och fjanta,
men men min ilska har gått över nu iallfall, tyckte det var ganska kul igår,
jag har iallfall bestämt mig nu, jag ska ta det lugnt med drickandet nu ettt tag.

Idag ska vi antagligen käka på donken, hoppas på det iallfall, känns som det hade varit
riktigt jävla gott.

Inatt ska jag nog följa med Sara när hon ska jobba, hon har erbjudit mig så jag kan följa med.

pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0