♥ VAD-GÖR-JAG-IDAG?

Idag känner jag mig allmänt slö, vaknade vid två tiden idag.
Mr. Mens är på besök vilket inte gillas av mig för då är jag som
grinigast och tycker att allt är allmänt jobbigt och att alla är irriterande.
Linda ringde och väckte mig, hörde inte så mycket av vad hon sa faktiskt,
vet inte men det är konstigt för det är alltid när jag pratar med henne men
inte med någon annan, då hörs det skit bra i telefonen.

Mamma och pappa är påväg hem nu, dom har varit och tittat på nytt kulskåp
vilket vi är i stort behov av nu, pappa har fixat ett i reserv bara för stunden som
också är påväg att gå sönder, det läcker vatten från det precis som det gjorde
från det andra så vi får väl se hur länge detta håller.

Linda undrade om jag ville komma ut till dom idag, på pappa verkade det som
att han ville jag skulle hjälpa honom med något så det blir väl antagligen inte
förrän ikväll som jag kan komma iväg isåfall.

I brist på motivation och ideér gjorde jag aldrig om min blogg igår, måste fixa
lite nya bilder som kan vara med på headern innan.



pusss


Kommentarer
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

Bodde i Västerås innan :)

2009-07-14 @ 16:20:58
URL: http://carolinefrank.blogg.se/
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

Tusen tack sötnos :)

2009-07-14 @ 16:38:33
URL: http://carolinefrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0