♥ VILKEN-DAG

Hoppas att alla har haft en otroligt bra dag idag, det har jag haft :)
Gick och la mig 08:40 imorse, spelade lite på min mobil sen somnade
jag som en stock och vaknade mellan 12 -13 av att folket i huset började
röra på sig och snacka. Var ganska trött till en början eftersom jag bara
sovit så lite men det har rättat till sig.
Körde hem vid halv två tiden i regnet, utan jacka och utan regn-ställ.
Snacka om att jag blev blöt, inget jag hurrade för precis.

Har haft en riktig städ-dag idag, har verkligen rymt undan på hela över-våningen,
resultatet blev mycket bra eftersom jag hade det så stökigt innan, jag är dock
inte klar ännu utan ska fortsätta imorgon. Jag och mamma ska kolla igenom mina
gömmor och slänga det som inte ska sparas längre.
Lovade ju före och efter bilder, har bara före bilderna så resten kommer imorgon :)

FÖRE:

Väldigt stökig säng, som jag skrivit tidigare: "jag sover på ena sidan och andra
sidan är full av kläder
" , har nog råkat sparka av lakanet sist jag sov hemma.



Här från andra hållet, lägg märke till att det gula täcket syns på bilden ovan så
kanske ni förstår hur litet rum jag har.



Här har jag påbörjat min städning, har lastat över allt från min "avlastnings-sida
till säng" till min sov-sida, den sidan jag haft saker på är sönder och ska därför
ut vilket vi löste idag, jag skruvade av benen och sen åkte den ut fortare än fan
eftersom den vär väldigt äcklig och väldigt sönde,



Imorgon ska jag fortsätta så bilderna på mitt NY-städade rum kommer imorgon.
Har även fått lite planer på att måla om på väggarna, eftersom det rummet jag har
nu egentligen skulle vara ett gäst-rum så bestämde mamma och pappa färgen,
allt skär sig och jag gillar inte alls den gula färgen, har tänkt mig något åt det beiga
hållet faktiskt, med svarta tavel-ramar och svart/vita bilder,
älskar svart/vita bilder.
Pappa var inte svår så det blir mitt nästa projekt här hemma.

Fick även en söt bild på min lilla vovve idag, hon gillar inte att bli fotad så jag var
snabb med kameran när hon kom springandes.




pussss


Kommentarer
Postat av: J A G D E S I G N A R D I N B L O G G

`tack söta du

2009-07-19 @ 23:39:55
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: I Z Z A H ~ S V A R A R

söt hund =)



Kolla gärna in min fin fina video med Miss Li & Veronica Maggio + lite till ! Videon finns i det senaste inlägget =)

2009-07-20 @ 00:54:02
URL: http://HTTP://IZZAH.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0