♥ DAYDREAMING-ME-LIKE

Sista dagen på praktiken, fan vad skönt det känns
måste jag ju säga, ska in till dem med kakor och 
blommor en dag då jag har vägarna förbi.

Fick fin fina presenter av dom och jag är supernöjd,
jag fick en Björn Borg väska, super bra, det gillas,
plus att hon har mitt mobilnummer så under sommaren
kan jag bli uppringd vilken dag som och hoppa in och jobba.
Jag är super duper nöjd måste jag ju bara meddela.

Köpte mina efterlängtade leggings idag, de gillas det med.
Vilken orotloigt bra dag jag har haft idag , tanken slog mig
precis att jag är riktigt nöjd.
Lite smått irriterad har jag dock varit, folk vräker av sig
otrevliga kommentarer och sånt, onödigt som fan.

Ska ut och röka nu, sen duscha hade jag tänkt,
kom på att jag måste äta också, sen måste jag faktiskt
lägga mig och sova i tid idag så jag orkar med morgondagen.

Slutar fem i fyra imorgon, hoppas på att få veta mitt betg i datakunskap
av Jan, well , ska iallafall ta bussen från Klippan halv fem sen hoppa
av i Ljungbyhed och kolla genom Oriflame katalogen med Sara,
se om jag ska beställa acneprodukterna eller inte?!

pusssss

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja, annars kanske där är nåt annat roligt ;) Har den nya katalogen nu med ! :D

2009-06-02 @ 20:06:35
URL: http://faitaccomplit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0