♥ DO-YOU-BELIVE-IN-MIRACLE-?

Grattis till min pappa idag, känns som det är det första jag ska säga idag.
Har inte ens sagt grattis till honom än,  jag som var irriterad som fan när
han kom hem innan ville inte att min ilska skulle gå ut över honom på hans dag.

Igår körde jag hem till Sara och Robin en liten stund för att prata lite innan dom
sen skulle åka till Turkiet. Träffade även Josse som var bestämt för att sälja min
telefon till henne, av två skäl. För det första så känna det som att alla mina telefoner 
går sönder hela tiden, så därför måste jag ha garanti och grejer, känns som det
behövs som fan för min del hähä.. sen är det alltid kul med ny mobil, det borde jag ju
veta eftersm jag nog haft en 15 tycken sedan jag var 11. har hittat två stycken,
Någon utav dem här två hade jag tänkt:

 

När jag då var i Riseberga kände jag hur jag började må mer och mer dåligt, 
fick nog feber och grejer, hade tre tjock-tröjor på mig när jag körder hem, så jag frös rejält.
Efter Riseberga körde jag in till byn en snabb runda eftersom jag pratat med Linda att
vi skulle ses , men fan vad dåligt jag mådde då , käkade två gifflar sen körde jag hem.
Somnade som en stock i soffan , glömde ringa Linda som var bestämt eftersom vi egentligen
skulle till väla idag och handla , men jag kände att mår jag såhär dåligt ikväll hur kommer jag då
må imorgon när jag vaknar, men nejdå, jag mådde hur bra som helst när jag vaknade vid tolv.
Så jag hade lika bra kunnat åka och handla idag, men det vet man ju inte i förväg.

pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0