Var som sagt med mamma i Landskrona idag,
körde och handlade hår-färg, cigg och tog ut pengar till pappa.
Satte i slingorna och som förväntat blev det ju inte blondt eftersom
det var fel blonderingsmedel, men det blev ganska snygga slingor ändå.
Alla har sagt att jag passar i de som fan och att det blev fint ,
jag tar emot dom fina komplimangerna även om jag inte ska ha det så här
mer än tills imorgon , ska inom city gross och handla det rätta blonderingsmedlet.
Så som jag har färgat mitt hår svart kan jag ju berätta att det kommer ta en jävla
tid innan det kommer blir fint, men vill man vara fin får man lida pin som dom säger.

Ska lämna mina CV imorgon och snacka med olika personal-chefer lite var stans.
Kan inte göra mer än försöka skaffa mig ett jobb.
Har fått tips av en person , jag berättar inte vad eller var.
Inte någon annan som ska få förstöra för mig nu när det börjar gå bättre.

Körde in till byn för att träffa Emma LS, ska ju låna The Sims 2 av henne,
Har fått de första och nattliv och studentliv, ska bli cp-kul att börja spela ikväll.
Träffa även Linda, Sandra Gunilla och Kryllan.
Andre kom också sen eftersom han och Emma skulle hem och käka.

Linda har frågat om jag ville komma hem till henne imorgon när hon
kommer från Turkiet,
om det inte blir för sent annars får det bli på Onsdag.
Ska bli kul att titta på alla bilder hon har tagit där nere och när hon berättar vad
dom haft för sig.

pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0