♥ HAPPY-DAY-!

Den här dagen började bra, vaknade vid halv nio, gick upp och rökade
vilket jag alltid gör först på morgonen fast att jag vet att det inte är bra,
men fan vad gott de är, har nog rökat för mycket idag för hunger har jag
inte kännt av förrän nu när klockan var halv fyra så det blir pizza ikväll.

Gick in och duschade snabbt sen platta jag håret och sminkade mig.
Tog bussen hemifrån 09:50 sen var jag inte på Väla förrän 11:45 men
men vad ska man göra när man inte har körkort, kanske dags att skaffa
det nu känns det som. Det blir jobbigare och jobbigare att ta sig någonstans.

Gick direkt till ThePhoneHouse iallfall, pratade med en kille där om hur jag skulle göra.
Hade ju planerat att jag skulle köpa en kontantkorts-telefon men presentkortet funkade
tydligen inte i deras butik så vi fick komma på en annan lösning, jag måste ju ha en :p
haha .. iallfall så började han plocka fram en massa telefoner som jag skulle betala 300
spänn i månaden för men hell no sa jag, jag är inte rik.
Fick iallfall ett bra erbjudande på en skit snygg telefon och det gillas så jag tog den.
Resultatet ser ut så här och jag är hel-nöjd !



Hoppade sedan av i byn eftersom Linda frågade om vi skulle hitta på något.
Gick och handlade en pan-pizza . Kände verkligen att jag var tvungen att äta något.
och nu sitter jag här, ska käka pizza med Sandra snart och det ska bli gott.

Hittade ett par bilder sedan studenten, när vi var i klassrummet, enjoy:

  (Ida och Linda)


  (Sandra , efter att hon fått betyg och blomma av LG och Gunilla)


  (Jessica i fokus, med en massa folk i vår klass)


  (Lilla-Linda)


  (En del av klassen på studenten)


  (Fredrik,  får blomma och betyg av LG och Gunilla, och halva Linda)


pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0