♥ HEY-THERE-SUGAR-BABY

Vilken dag alltså, hade ställt klockan på halv elva ifall det skulle
bli fint väder så jag skulle vakna i tid för att kunna sola.
Men vaknade inte förrän elva, Sara hade skickat och fårga om  vi skulle
ses idag, dom ska antagligen dricka ikväll och jag är inte svår,
har inte festat sedan midsommar nu så det passade väldigt bra idag.

Ska ut och sätta mig i solen en stund till hade jag tänkt mig,
ska sen köra och lämna CV också, hoppas på det bästa, håll tummarna :)
Ska inom Linda också, ska snacka lite och hämta mina acne-produkter också.
Glömde dom där och sen har jag inte orkat hämta dom på ett par dagara,
så nu är mitt ansikte helt förstört igen vill jag lova, snyft !

pusssssssar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0