♥ IRRITERANDE

Jag har ingen koll på vad det är för dag idag, tror att det är fredag
men jag är verkligen inte säker på det.
Vaknade ganska sent idag, känner mig riktigt sleden, kollade på 
BigBrother till ett inatt tror jag att klockan  var iallfall, Marie och Benjamin
förlovade sig, väldigt gamla avsnitt men svin bra ändå.

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, hade tänkt åka till Ljungbyhed
eftersom jag vill ha mina pengar, men det lär väl inte hända eftersom
vissa går och köper saker fast att dom lovat att ge tillbaka de dom lånat.
Så vi får väl se hur det går med den saken.

Ska ifallal handla data med pappa i helgen, finally, jag är i stort behov.

pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0