♥ SÖNDAGEN-ÄR-ÖVER

Börjar med att uppdatera om gårdagen.
Skulle köra in till Ljungbyhed för att träffa Linda,
det var bestämt sedan torsdags, men hade ingen bensin
så mamma körde mig. Kom in där vid tre tiden tror jag.
Dom höll på att klabba fram och tillbaka om dom skulle dricka
och en massa, jag var också ganska sugen men beställde pizza
med mamma istället, träffade björn och Kim vi La Casa, pratade
lite om studenten, en del folk som säger att dom ska komma,
ni är välkomna även om ni kommer eller ej.
Det blir bara kul med fler folk, Björn säger ju att han ska supa med
pappa så vi får väl se vad som händer.

Idag hade jag bestämt med Sara att jag skulle sova hemma hos henne.
Åkte till henne vid tre tiden och sedan körde vi till Ikea, där Sara och Robin
handlade och sedan blev det givetvis Donkan och det gillas vill jag lova.

Imorgon ska vi ta bussen härifrån kvart i nio in till Klippan,
ska sen ta bussen in till hyllinge för att handla lite inför studenten och
käka Donkan givetvis, kan inte bli trött på den maten :P
Ska sen tillbaka till Klippannigen för att gå till Ungdomsmottagningen
klockan två tror jag att det var.

Får sen se om mamma har pratat med han snubben vi skulle låna
stolar av,
så vi får se om vi ska fixa i garaget eller inte, kommer bli fett
kul isåfall.

pussssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0