♥ TIDSFÖRDRIV

1. Hur gammal är du om fem år? 24
2. Vem var den sista du träffade? Linda och Sara innan jag åkte hem
3. Hur lång är du? 1,6? vet inte exakt
4. Vilken var den senaste film du sett? skräckfilm om clowner :/
5. Vem ringde du senast? det var ett tag sedan eftersom min räkning är för hög
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? ring mig till mamma
7. Vad är dagens planer? städa, käka, sova en stund sedan festa hos Sara
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Det beror på vem det är till, vissa är så jävla sura via sms och vissa vill man inte prata med i telefon med för dom är dryga, beror helt på vilket humör jag är på
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? sambos
10. När såg du senast din mamma? för två minuter sedan
11. Vilken ögonfärg har du? grön/bruna
12. När vaknade du idag? tio i åtta
13. Har du någon gång hittat en katt? nej inte jag men jag vet dom som har
14. Vilken är din favoritplats? ingen aning
15. Vilken plats föredrar du minst? Jag vet inte. Platser jag inte tycker om besöker jag inte.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Jag tar varje dag som den kommer.
17. Vad skrämde dig som barn? spindlar tror jag är det enda, men jag gillar inte mörker heller
18. Vem fick dig att skratta senast? Linda tror jag
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? aa det tror jag nog
20. Har du stationär eller bärbar dator? inget av det, lånar min brors dator för det mesta
21. Sover du med eller utan kläder på dig? utan är bekvämast
22. Hur många kuddar har du i sängen? tre plus ett täcke som kudde och ett täcke till
23. Hur många landskap har du bott i? 1
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Haha, ja det händer 
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor
26. Är du social? Jag är väldigt social kan jag nog tycka
27. Vilken är din favoritglass? gillar inte glass
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? shoppa och resa
29. Tycker du om kinamat? nej
30. Tycker du om kaffe? Nej, verkligen inte.
31. Vad dricker du till frukost? Mjölk eller vatten
32. Sover du på någon särskild sida? japps på höger
33. Kan du spela poker? lite grann
34. Tycker du om att mysa? Hehe,  jadå
35. Är du en beroendemänniska? beroende av cigaretter och min väska där jag har allt jag behöver,
       annars klarar jag mig ganska bra själv och är nog ganska självständig
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? nej men jag vet många som fyller år dagarna          före och efter mig
37. Vill du ha barn? Ja!
38. Kan du några andra språk än svenska? Ja, engelska, lite franska och minimalt lite tyska
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nix
40. Föredrar du havet eller en pool? poolen givetvis, gillar inte fiskar och annat äckligt som lever i                havet
41. Vad spenderar du helst pengar på? kläder, smink m.m.
42. Äger du dyra smycken? Hmm, njaa... Mitt Thomas Sabo-armband, gildkjedjor och annat
43. Har du någon gång testat narkotika? verkligen inte, faller inte för sån skit
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? vatten och innan dess en cigarett
45. Vem är den roligaste människan du känner? jag känner många
46. Välj ett ärr på din kropp? har väldigt många, kan inte välja 
47. Vad har du för ringsignal? en melodi från skräckfilmen one missed call
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? jadå jätte söta är dom
49. Flirtar du mycket? Nej, jag är blyg när det gäller sånt 
50. Vart togs din profilbild för din blogg? hemma hos Sara och Robin för ett par veckor sedan
51. Kan du byta olja på bilen? Haha, nej
52. Har du fått fortkörningsböter? har aldrig kört bil så det blir svårt
53. Vilken var den senaste bok du läste? den heter såld
54. Läser du dagstidningen? ibland
55. Prenumererar du på någon veckotidning? nej det gör jag inte, innan gjorde jag det på en massa          olika men inte längre
56. Dansar du i bilen? nej
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? rixfm
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? vilka människor som kommer till mig på fredag
59. När var du i kyrkan senast? det var för ett tag sedan när jag var på barn-dop
60. Vilka personer utmanar du? Alla som har lika tråkigt som jag och vill fördriva tiden lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0