♥ TISDAG

Vilken tropisk värme det är idag, solen är inte lika stark idag 
men varmt är det ändå, orkar knappt vara ute bara.

Vaknade vid elva idag, min telefon ringde och det var från byn.
Ska köra in där senare, orkar inte nu så det får bli mot kvällen.

Har precis käkat lite, tänkte gå in och duscha snart, ska bli skönt.
Måste köra en hår-inpackning idag känns det som, håret har blivit
torrt och risigt som fan på sista tiden, kan nog bero lite på solen men
även eftersom jag inte har någon ork att sköta mitt löshår.
Det är fast limmat i håret, med superlim, något jag INTE rekomenderar.
Men jag var desperat över att inte ha mitt långa hår så vad gör man inte.
Detta innebär att det måste borstas, flätas på natten med mera
och det har jag ingen ork till så nu väntar jag bara på att det ska ramla av.
När det väl har gjort det kommer min desperation komma tillbaka och
det skulle inte förvåna mig om jag limmar fast det igen,
en gång hårförlänging alltid hårförlängning.

Håller på att ljusa upp mitt hår nu också, när det är ok ska jag åka till
en kompis som gör hårförlängingar och låta henne sätta i nytt hår.
Can´t wait !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0