♥ FEEL-FREE-TO-BE-WHO-YOU-ARE?

People never change, vissa växer till sig och mognar medans andra stannar i samma
svacka som för ett antal år sedan, vissa förändras till det positiva och vissa till det negativa.
Jag kan för min del tycka att jag glidit åt de positiva hållet eftersom jag står för de jag tycker
och går efter det jag vill, självklart finns det undantag då man ställer upp eller offrar sin tid
åt vad någon annan vill men det tycker jag är helt upp till var och en, det är helt okej bara man
får tillbaka de man gett vilket jag vet kommer hända förr eller senare, men det beror helt på
vem det handlar om.
Jag vet vem som gör vad, vem som behandlar mig bra respektive dåligt, jag genomskådar
människor hur enkelt som helst, tror inte att folk tror det eftersom jag inte påpekar om någon
skulle göra en sak som inte jag accepterar fullt ut eller bara skiter i vad som är bestämt,
men jag lovar, det kommer tillbaka till den som gör det förr eller senare.
Vissa tror dom kan säga eller göra precis vad dom vill, respektera att man inte säger vad som
till vem som, att skoja är en sak, men när det som ska vara ett skämt blir ned-värderande för
en annan människa utan att man själv vet om det, det är då skämt inte är skämt längre.

Vissa saker säger man bara inte, skämt är något som ska vara kul, något man kan skratta åt.
Men när det bara är en av två som skrattar när det handlar om personliga saker är det då ett skämt?

Folk i min närhet bryr sig så mycket på vad alla andra gör, tycker man inte om en människa eller
gillar personen mindre behöver man inte egnagera sig längre, skit i det och gå vidare!
Så mycket avundsjuka och falskhet det finns.
Folk jag trodde var ärliga, har sjunkit så djupt i mina ögon att jag inte ens vill tänka tanken.
Att dina vänner ens vill prata med dig förstår jag inte, och för stunden pratar jag om en specifik person.
En person som gjort så mycket elaka saker mot alla sina vänner, en person som är så omtalad bakom
sin egen rygg av folk jag trodde var hennes vänner, men nu äntligen förstår jag vad folk hela tiden sagt.

Jag förstår  bara inte, jag vet du vill, det konstiga är bara att jag vet mer än du tror,
information dras till mig med ljusets hastighet, jag är inte blind.


Jag förstår inte varför det ska vara så svårt att svara på ett litet ynka sms?
Jag vill veta vad du gör eller hur du mår, men inte ens de kan man får svar på när man visar att man bryr sig.


pusssssar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0