♥ FREE-BABY-FREE

Äntligen är det helg, skolan är slut för den här veckan och det känns super skönt.
Ska bara ha en riktigt lugn och skön helg, ska vara med Sara och Linda en stund
idag innan Linda ska vidare till Perstorp och innan Sara och Robin ska börja dricka.
Mamma får komma och hämta mig senare tänkte jag, jag skickade ett sms till henne
innan där jag skrev att hon fick hämta mig sen och att vi kunde köra in till byn och handla
hem lite gott till ikväll eftersom jag ändå ska vara hemma, jag vet hon älskar det eftersom
jag festa så mycket som jag gör ändå.

Sen imorgon ska jag in till byn en stund hade jag tänkt, längesedan man va där,
ska ta reda på lite fakta och saker, så vi får väl se vad som händer imorgon.
Även om jag blir sugen på fest så ska jag inte, jag ska ha en vit-helg iallfall en gång
för det är år och dar sedan, nu speciellt innan studenten kan det vara skönt också.
Har inte pengar förrän på Måndag heller så det hade inte funkat ändå,
pallar inte var skyldig en massa pengar heller, räcker att jag ska ge halva studiebidraget till pappa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0