♥ Insidan ger utsidan sin glans

Sitter här vid datorn nu , var bara tvungen att rensa alla gamla inlägg.
Tyckte dom var tråkiga och gnälliga och sånt orkar jag inte med idag.
försökte fixa ny header också , blev skit bra tyckte jag , fina bilder och en
otroligt snygg text, när jag väl laddat upp bilden blev den jätte liten och konstig.
Orkar inte med att allt bara blir problem för mig idag.

En liten uppdatering om min helg till att börja med eftersom jag tog bort de inlägget.
Fredag: Åkte hem efter skolan , käkade och duschade och gjorde vid håret, 
körde sen hem till Sara där hon och Linda låg och sov,  försökte vara tyst.
Det är något skumt med det där, när man väl måste vara tyst då går det absolut inte,
slår med grytor och i dörrar och stolar knakar osv. Sen när man inte behöver vara tyst 
är det en helt annan  sak  ,då kan man smyga fram som en mus utan att någon hör en.
Det blev iallfall fest för hela slanten på kvällen , jag var dum nog och körde hem , 
det gick vägen men ändå.

Lördag: Vaknade av att mamma ringde och väckte mig, det första hon sa var :
"du kommer bli arg nu när du hör var jag är" 
de blev jag inte , mest irriterad eftersom hon vet att jag älskar att shoppa och så
åker hon utan mig, det blev bättre när hon frågade vad jag ville ha hähä ..
en jacka , fyra linne och en champion tröja , de tackar vi för.
Åkte sedan in till ljungbyhed och handlade mat , STOR pommes med bearnaise sås
så snuskigt gott de var , kollade sen på American Pis band camp och naked mile.
Dom filmerna blir man aldrig trött av.

Söndag: Har klippt gräset idag , blev nästan uppäten av en stor rovfågel som seglade
kanske 10-15 meter ovanför mitt huvud :P hähä .. jag blev rädd och gömde mig.
Ska snart käka korvsroganof , snuskigt gott måste jag säga.

Morgondagen bär av till Famili i Hyllinge där jag har praktik
Hoppas rätt människa jobbar så det blir kul imorgon.

 pappa sover :P      Linda , miss you    min kind ser rolig
                                                                     ut , sara &jag
    

pussss


Kommentarer
Postat av: Linda

fan vad du klipper gräset ofta, växer det som ogräs som håren mellan dina ben? hihi fan vad rolig jag är! på den bilden ser det ut som du har en fettokind!

2009-05-17 @ 20:14:41
URL: http://buehue.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag tror inte att fåglen hade sjunkit så lågt som för att äta dig, fattar du? Haha (: <3

2009-05-18 @ 11:05:13
URL: http://blondelicious.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0