♥ lite frågor:

Hur många gånger har du varit kär? en gång , när jag var 14 år , ganska längesedan nu faktiskt.
Men jag är sån att jag har jätte lätt för att tycka om en person men as svårt för att bli kär på "riktigt"
liksom.

Favoritgodis: choklad , vilket är en nackdel eftersom jag alltid tar mig i ansiktet med fingrarna
om det t.ex. kliar eller så och då får jag finnar.

Coolaste stad du har besökt: stad hmm.. kan säga att Kreta är ett ställe jag åker till igen ,
har bara bra minnen därifrån

Action eller Skräck? Action är väl okej , inget jag kollar om jag får välja , jag älskar komedi.
Skräck skulle jag aldrig få för mig att kolla på själv, jag är as rädd och de är sån fim man ska
se med en kille man tycker om , nice ;)

Ville bli när du var liten: prinsessa och rik :P

När fick du din första kyss: När jag var liten ju , men en riktig var när jag var 14 tror jag

Vad är du beroende av? cigaretter och mat , speciellt mammas mat och donkan,
kommer jag nog aldrig få nog av , pizza och pommes med bearnaise sås är något jag
inte heller kan vara utan.

Dagens roligaste händelse: när jag råkade nocka saras katt ;P

Dagens tråkigaste händelse: Att jag hade ont i magen , det är något av det som jag
tycker är jobbigast alltså, kan inte konsentrera sig på något annat.
Därför ländes det inte speciellt lönt att stanna på praktiken utan jag åkte hem.

Dagens humör: rastlös just nu , har inte ont i magen längre , sugen som fan på godis :O

Vilka tv-program följer du? Vänner , wipe out och en jävla massa annat.
Blir bara så trött på wipe out ibland, alla svenskar klantar sig hela tiden och förlorar !

Vad gillar du mest med dig själv? Att jag är målmedveten, jag står för vad jg tycker.

Vad gillar du minst? Att jag får ångest och känner mig helt ensam ibland, det är ingen kul känsla

Hemlig hobby? haha om det nu skulle vara hemligt kan jag ju inte berätta :P

Något vi inte vet om dig? Att jag har jävligt lätt för att böla när jag kollar film ,
även tv.program, om det är något sorgligt eller liknande kan jag börja böla jävligt lätt.
T.ex. One Tree hill , fan , känner igen sig i så många av alla jobbiga situationer där.

Vad gråter du till? mycket

Vad klarar du inte dig utan? cigaretter, vänner, familj, chokad och mat :)

Vad gör du helst en vardag? tar det jävligt lugnt , är alltid så trött efter skolan

Vad gör du helst en lördagskväll? festar med alla underbara vänner eller sitter framför
tv:n med en fet godispåse

Vad har du mest av i din garderob? en hel jävla massa underkläder och linnen

Drömjobb? hade helst sett mig själv som rik , men det hade annars varit kul att vara journalist faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0