♥ RESPEKT

God Middag , idag är det Måndag och jag har praktik , det är skoj.
Har precis beställt tid för att pierca tungan, den 25:e klockan tolv ,
sen kommer inte jag kunna käka på ett par dagar hähä ..
Ska käka donkan idag iallfall , Linda går på sopp-diet så det blir inget
sällskap från henne idag , tråkigt tycker jag ,vi som har så mycket att prata om.

Sara ringer på middagen och uppdaterar mig hur dagen har varit ,
Fattar inte varför folk ska vara så ombytliga , vänder kappan efter vinden kallas det.
Blir faktiskt lite smått irriterad, man kan inte tycka om allt och alla ,
men att vara trevlig hör till , väluppfostrad kalls det för dom som inte vet !
Jag är inget strot fan av den här människan men såmycket respekt har jag,
riktigt lågt att frysa ut någon på de viset.
Jag lägger mig inte i vad som hänt mellan folket men utifrån de jag såg idag
baserar jag detta på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0