♥ Veckans plus/minus

Veckan plus

+ Vi var lediga i Onsdags , då blev det fest och det var uppskattat.
+ Detta ligger egentligen på minus men för den här gången då ,
   jag var nykter igår , det var skönt som fan , ångest för att vara hemma
   när alla andra festar  , det känns inte kul liksom.
+ Jag fick en hel massa kläder av mamma när hon kom hem från en dag
   full av shopping och det gillas.
+ Det finns vissa som verkligen vågar säga vad som är fel och vad som är rätt,
   det uppskattas grymt mycket från min sida.

Veckans minus

- Lite små dispyter mellan folk , de kommer och går.
- Mamma körde och handla utan mig .
- Att genomskåda sina vänner är inte alltid kul
- Att inse att man bli dömd för exakt minsta lilla snedsteg man gör,
  Jag vill bara att folk ska sköta sig och sitt eget jävla liv och låta bli alla andras !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0