♥ DAGEN I SIG

Efter att jag varit hos tandläkaren vid tio körde jag
hem för att käka frukost och för att blogga lite osv.
Btw.
besöket hos tandläkaren tog faktiskt bara 5 min,
förvånansvärt fort faktiskt.

Linda ringde mig och jag körde hem till henne och Sara,
vi käkade lite middag vid ett och sen körde jag och Linda
till tandläkaren som hon går till, vi har inte samma eftersom
vi bor ca 1 mil ifrån varandra.

Hon skulle ta bort stygnen efter sin operation för någon vecka
sedan och det gick bra ända tills hon berättade att hon rökt
två timmar efter det att operationen var klar.
(skratt) Not good!
Iallfalla så har hon en mindre infektion i käken och köttet
i munnen så nu är det penicilin i tio dagar för hennes del.

Körde hem och har varit hemma en timme kanske,
ska ut med pappa nu och flytta saker i garaget eftersom farmor
kommer imorgon och jag ska vaxa och tvätta hennes bil.
Givetvis får jag ju pengar och det behövs verkligen.

Pappa har köpt Pan Pizza, en hel paket med 8:a stycken i.
så det blir min kvällsmat för denna dag :) (skratt)
Jag älskar verkligen detta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0