♥ SÄSONGSSTARTER PÅ FAVORITER !

Nu har jag datumen för när mina favorit tv-program har
sina säsongsstarter och premiärer på de olika kanalerna,
kolla här, kanske är ditt favorit program med här :)


Säsongsstart 6/9 20:00


Ensam mamma söker, detta måste jag bara kolla på.
Det är alltid kul att se om där är några unga-snygga-killar som söker
sig in till mammorna (skratt) Kanske inte en favorit men jag följer det.

Årets mammor är alltså följande:
Ulrika

Madelene

Helena



Säsongsstart 6/9 19:00


Detta är en klar favorit, tur det inte krockar med ensam mamma söker!
Älskar dem tre första programmen, uttagningen, fotograferingen och
make-overn, det är de tre bästa programmen.



Sasongsstart 8/9 20:00


Även det här programmet är en klar favorit,
älskar uttagningarna när alla människor gör bort sig
och när man ser någon som verkligen sjunger bra.

Tycker att den här juryn är mycket bättre än den förra också!




Säsongsstart 3/9 21:00


Ett mycket roande och givande program, man lär ju sig faktiskt
vad man verkligen inte ska göra så det här gillar jag att kolla på.

Säsongsstart 7/9 20:00



Detta är ett program jag alltid följde när det var säsong ett,
Kissie
ska ha varit ombord på den här färgan och ska ha skrivit
på sin blogg att hon ska vara med, om jag inte har fel så ska det
vara i den här säsongen eftersom det var någon gång i våras som
hon skrev det på sin blogg.


Säsongsstart i Oktober, har ingen vidare information men det
kommer väl så småningom. Ett favorit program iallfall !



Säsongsstart 9/9 21:55


Roligt, roligt.
Brukar kolla detta med mamma och
pappa, pappa skrattar alltid (skratt)


Säsongsstart i Oktober, har ingen vidare information men det
kommer väl så småningom.


Säsongsstart 7/9 21:55

Ett nytt progra jag aldrig sett, men hört att det ska vara roligt!

Det var en del utav alla program, men dom är värda att se.
Det bästa av allt är att inget av dem krockar med de andra,
dem är aldrig på samma tid , skit bra.


Kommentarer
Postat av: Blondie

Hejsan sötis!

Har en rosa designtävling just nu på min blogg, kolla in den!

- du kommer inte ångra dig!

2009-09-02 @ 18:15:37
URL: http://lalaas.blogg.se/
Postat av: - H*

- shit vilket tv-freak ;P haha

2009-09-02 @ 18:26:53
URL: http://finest.se/hodamerei
Postat av: Teresa, ung ensamstående tvåbarnsmamma

Snygga bilder på ensamma mammorna! :-) Jag undrar dock vad lammkött som 21-åringar vill ha hos 40-åriga mammor? Kanske lite moderskoplex eller bara vilja "prova på" livet som pappa innan de skaffar egna?

2009-09-06 @ 22:11:10
URL: http://tumadre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0