♥ FRÅGA TILL LÄSARNA !!!

Jag är naturligt blond, kanske inte alla som visste det men det
är jag iallfall. Här är en bild på det :)
När den här bilden är tagen är jag ca 11 år gammal, vi var på Mallorca
med hela släkten när farmor fyllde 60 tror jag.
_________________________________________________________
Iallfall så ser jag ju ut såhär idag, mitt hår är färgat svart för ungefär
tre veckor sedan. Här är en bild av det :)
Utväxten syns inte så bra på bilden (tur) men det finns dock en liten
på en centimeter eller liknande.
I somras försökte jag färga håret blondt men tröttnade eftersom att
jag aldrig kunde ha håret nersläppt, det såg verkligen förjävligt ut
med alla dem färger jag hade i mitt hår.
__________________________________________________________
Jag har bestämt mig för att färga tillbaka mitt hår när pengarna finns där
och då kommer jag antagligen att göra det hos frisör.
Nu till frågan:
Kan man börja använda silverschampoo / Balsam redan nu när håret har
såhär mörk färg eller är det kanske inte lämpligt förrän man färgat och fått
håret att bli ljust?



Kommentarer
Postat av: Anonym

Silver shampoo är till för att ta bort gula "fläckar" som du kanske vet är det svårt att bli just blond när man har mörkt hår. Då är silver shampoo bra, att få den perfekta blonda färgen ska du använda dig av bra färg, själv använder jag MOOD ultra blond, som även ska sitta i ca 1 timme, då brukar den blonda färgen synas rätt så snabbt och sen använder jag 1 gång i veckan, silver shampoo i torrt hår, i ca 40-50 minuter. sen får du vackert blont hår,, bara ett tips!

2009-09-14 @ 22:49:44
Postat av: Karin

Måste säga att jag till 100% gillar din blogg. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med det här?

2011-07-13 @ 02:58:52
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0