♥ JAG ÄR VAKEN

Klockan är nästan nio nu och jag är faktiskt uppe,
hade ställt klockan på åtta och då vaknade jag,
gick ner på toaletten och sedan i i mammas säng
och la mig. Mycket större och mysigare.
Inte sängen på bilden men den såg också mysig ut !


Anledningen till att jag är uppe såhär tidigt är för att
jag måste vara vaken när telefonen ringer eftersom
det ska komma en lasbil och lämna saker till pappa.
Eftersom han inte är hemma så får jag ta emot det
och det kunde komma mellan 08:00 - 15:00 idag,
så jag har inget annat val.

Är ganska trött nu faktiskt, hungrig är jag också för den
delen, ska faktiskt gå och hämta Kaxa. Hon är ute eftersom
hon fått mat när pappa körde.

Daniel åkte precis iväg till skolan, Chefen hämtade honom.
Så nu är jag själv hemma igen vilket är ganska så tråkigt.

Pusssss

Kommentarer
Postat av: Josephine

sv: men vad härligt! jo bara bra :D vad gör dudå?

2009-09-14 @ 08:58:22
URL: http://stjupid.blogg.se/
Postat av: Josephine

sv: hehe okej :P är den rolig då?

jag ska precis till skolan :P näe det står i min presentations text att jag går djurvård ;) dudå?

2009-09-14 @ 09:24:46
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0