♥ MIN-DAG-I-SIG, ÄVEN-LITE-OM-GÅRDAGEN

Gårdagen:
Mamma kom och hämtade mig hemma hos Sara och Robin vid halv sju,
åkte hem och käkade lite snabbt, körde sedan in till byn för att träffa Josse
en liten stund, vi gick sedan upp till macken och handlade en pommes
med bearnaise-sås till mig, gott som fan, jag körde sedan hem henne,
fick lite bensin och vi tog en cigg sen körde jag hem, skönt som fan att
sova hemma, tyckte så synd om Kaxa när jag hade satt in mopeden i
garaget så hon fick följa med mig in och sova inne trots att on fäller så
mycket som hon gör, jag blev tvingad att dammsuga när jag hade vaknat
för det låg stora hår-tussar över hela golvet, jag fattar inte hur dem kan tappa
sin päls sådär, helt ofattbart!

Idag:
Vaknade av att linda ringde och väckte mig, fattar inte riktigt hur jag kunde
vakna av det eftersom jag hade mobilen på ljud-löst? men det gjorde jag iallfall,
pratade en liten stund och så sen gick jag ner och röka, då kom pappa hem,
jag gick in och käkade lite sen ut och satte mig i solen en stund, då ringde
den andra Linda och berättade om henne händelserika-kväll ,
hon hade varit i stan och träffat nån kille, roligt, vi bestämde att jag skulle
komma in en stund och prata nu ikväll, så jag körde hmeifrån vid lite över sex
tiden, Sandra och Kryllan hämyade upp mig sen åkte vi ner till Kenny,
handlade sen cigg sen körde jag ut till Sara där jag är nu, dom har gått
och lagt sig så jag passar på att skriva lite.

Imorgon ska jag köra hem vid två tiden, ska göra vid mig och sen bär det
av till farmor, hon fyller år på Tisdag så vi ska käka lite middag och så,
inte det roligaste kanske, men det kan vara skönt att komm ifrån allt lite.

Nästa vecka är mån-tis sista dagarna på praktiken också,
jag ska lämna en blomma hade jag tänkt, om jag orkar handla.
Ska även gå och handla lite, pappa ska ge mig pengar, kom överrens
med mamma i onsdags när vi var och handla att pappa faktiskt också
får lägga lite pengar på kläder till mig, så han ska betala mina leggings i
jeans imitation och ett linne eftersom mamma har betalat allt till studenten
i kläd- och sko väg menade hon på, och det gör inte mig något alls.


pussssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0