♥ ONSDAG

Sitter i skolan nu, har socialkunskap.
Håller på att fixa med dom uppgifter jag har kvar att lämna in, nu är det skit mycket
i slutet. De är inlämningar till uf osv.

Piercade tungan i måndags, jag var inte nervös men jävligt rädd för de som skulle
göra så jävla ont, de var bra att jag ställt in mig på det värsta.
Det gjorde inte så ont som jag trodde, de gjorde ondare efteråt på kvällen, men börjar
att kännas bättre nu, tror nog att jag har gått ner något kilo, byxorna sitter som smeck nu
men hungrig är jag ,k har inte käkat ordentiligt på tre dagar !
Jag som älskar mat, saknar det som fan !

Sov hos Sara inatt, varknade 05:10 av att det var något som kröp på mig !
Äckligt som fan, tror det var en spindel eller en fluga , ucsh !!!!!

pussssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0