♥ TIDSFÖRDRIV

Gör den här listan inom 20 minuter annars kommer du imorgon förlora någon du älskar.

Vem:
Saknar du:
ingen
Vill du döda: många
Rörde dig sist: jan
Vill du slå: ingen , onödigt att slå någon
Kysste dig sist: ingen aning ,
Kramade du sist: ingen aning faktiskt
Vill du prata med: ingen just nu
Skrek du på sist:  Daniel
Vill du vara som: mig själv, skulle inte vilja vara som någon annan
Sårade dig sist: spelar ingen roll
Vill du bli galet full med: mina vänner ..
Gjorde dig riktigt glad senast: mamma <3
Fick du sms från senast: mamma
Ringde du senast: mamma
Ringde dig senast: mamma
Är snyggast på jorden: har inte sett den människan än i såfall

Har du:
För många vänner:
vänner kan man aldrig få för många av
Förföljelsemani: nej
Tvångstankar: haha ja, vissa saker måste jag alltid göra, men vill inte kalla
det för sjukdom utan bara trams
Någon annan psykisk sjukdom: har ingen sjukdom
Någon fysisk sjukdom: nej..
Någon skada: nej.
Färgat håret: japps
Brutit några ben: ja armen och antagligen lill-tån för satan va ont det gjorde en gång
Några piercings: japps
Egen dator: naj
Bra självförtroende: så länge inte någon trycker ner det så ja, det behövs
Kysst någon: ja??
Sagt jag älskar dig till någon idag: japps
Bjudit ut någon: nej..
Varit kär: ja, en gång
Dumpat någon: ja
Stulit någonting: ja.
Lämnat landet:  yes.
Tuttat eld på nått: ja.
Gjort något olagligt: inget allvarligt,

Hur:
Går du:  som en prinsessa
Svarar du i telefonen: olika
Fördriver du tiden: hemma, med vänner eller framför tv:n
Mycket pengar har du: hundra kronor
Tjänar du pengar: har studiebidraget två måndager till sen blir det att jobba
Ofta diskar du: aldrig
Ofta städar du: aldrig
Många stör du dig på: väldigt många, folk är idioter
Ofta träffar du din familj: varje dag, givetvis

Tror du:
Att du kommer bli något:  självklart !
På gud: nej
På rymdvarelser: inte rymdvarelser men jag tror att det finns fler som lever
på andra planeter !
Att folk tycker om dig: det bryr jag mig inte om
På ett liv efter detta: ja det tror jag
Att fiskar kan tänka: ingen aning
Att du kommer leva länge: det vet man aldrig, man får ta en dag i taget


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0