♥ FREDAG

Den här dagen och det här datumet har jag verkligen längtat efter.
Gammelmarknaden är något jag och alla andra här tycker är skit
rolig och verkligen något man inte får missa.

Förra året hade jag precis åkt till Kreta med min familj och en massa
andra folk så jag missade den här tillställningen då, men gud det gjorde
verkligen inte något för det är det bästa jag gjort, att följa med till Kreta då.


Är hemma hos Sara nu, vi har precis gjort köttfärssås och makaroner, gott.
Har också kollat på top model, idag hade dom make over och det är alltid lika
kul att se, dom blir så ledsna när dom klipper av deras hår.
Fast det hade jag också blivit, håret gör väldigt mycket kan jag lova.
Både längd och färg faktiskt.

Nu ska vi snart börja göra vid oss inför kvällen sen blir det förfest här innan
vi drar in till Ljungbyhed.
Det kommer antagligen bli en toppen kväll och vädret
är verkligen perfekt för det här.

Uppdaterar imorgon :)
Pusssssss

Kommentarer
Postat av: elliizz

hejj :

fin blogg du har :)

kolla in på min om du vill :)

2009-08-14 @ 16:57:38
URL: http://elliizzofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0