♥ -

Var har den person blivit av som jag lärde känna och älska,
den jag ser upp till, den sidan syns inte till lika ofta längre 
vilket jag tycker är tråkigt, jag saknar den sidan av dig

Åkte till skolan med sena bussen idag, 
vi hade student-lekar och sånt, men palla var med, istället
kollade vi på, vi satte oss ner och tog det lugnt medan alla 
fjolla runt på fotbollsplanen, det värsta var att några vann en
påse med 90 vatten-ballonger som dom sedan kastade mot 
oss där vi satt och hade det så bekvämt haha..

Mamma hämtade mig i skolan för ett tag sedan,
måste hjälpa henne och städa inför fredag eftersom vi blir 
mer än 40 pers här hemma, känns inte speciellt snällt 
att låta henne göra allt.
Sen ikväll blir det fest hemma hos Sara och Robin,
ska bli roligt nu inför fredag tycker jag.
Det är inte mer än rätt att vi ska få vara lite onyktra,
eller vad säger ni?

pusssss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0