♥ NYHETER-!

Igår när jag kom hem fick jag dåliga besked av pappa,
han hade pratat med data-snubben han köpt sin dator av
och det var tygligen inte bra om jag spelade på den,
jag som har kort stubin och blir asförbannad när jag inte 
får som jag vill, smällde i dörren och satte mig på verandan 
och tog en cigg för att lugna ner mig, när jag sedan kommer
in igen kommer pappa och säger åt mig att gå in på onoff,
elgiganten och pc-city för att kolla ny dator, det gillas, 
jag får som jag vill, IGEN-! haha

Vaknade vi halv elva, mamma väckte mig eftersom vi skulle
till Landskrona och lämna Daniel på körskolan sedan vidare
till Väla för att spendera pengar, gick ungefär 1000 kronor idag.
Köpte en skit snygg kofta, chinos, linne och nytt smink.
Det behöve jag och jag är hel-nöjd.

Har varit inne på olika ställen och snackat in mig också eftersom
jag behöver ett jobb så fort som möjligt.
Har ett på gång kanske, får jag inget är det jag som sätter mig
i skolbänken till hösten igen, säger inte allt för mycket än, får se.

pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0