♥ PARTY

Lördag och jag var skit bakfull när jag vaknade.
Fattar inte hur jag kunde bli så full på så lite,
det positiva med billigfylla är att det inte blir så
dyrt att köpa dricka, det räcker länge, 
det kan även misstolkas och bli fjortis-varning
på det hela också och det vill jag ju inte.
Kan det ha med att göra att jag inte druckit på ett
tag kanske, det alternativet väljer jag hähä ..
Hade sjukt kul igår, synd bara att Lindas mamma
och pappa skulle komma hem, men det kunde vi
ju inte förutse så det blev som det blev, 
en stor del av folket avtog men en stor del stannade
kvar, jag åkte hem vid halv ett, pallade inte mer då.

Tack alla  och speciellt Linda för en kul kväll igår ♥

Idag ska jag in till byn en runda, ska käka en pommes 
med bearnaise-sås , hur gott som helst och jag är
skit sugen på bakfylle-mat nu måste jag ju erkänna.
Ska gå ner och göra vid mig och sen fråga mamma om
hon vill köra annars får jag ta mopeden, så jävla tråkigt.

pusssssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0