♥ GAMLA BILDER

Håller på att fixa med designen till en kompis och var
därför inne på bdb, där finns mest bilder att använda sig
utav till headern och då hittade jag en hel del gamla bilder på mig,
från förra våren tror jag att det är,
ganska kul att se hur man såg ut då, ENJOY!

Från vänster: Jag, Sara och Josefine.
Tycker att jag liknarnågot uppstoppat på denna bilden.
Vinter-jackan är framme och jag ser väldigt förvånad ut.


Från vänster: Linda, jag och Sara på min 18-års dag.


Från vänster: Jag och Simone, jag ser väldigt road ut ju


Ser ganska lost ut på denna bilden men anledningen
att jag lägger upp den är ju faktiskt för att jag vill
visa hårfärgen jag har här, älskar den och saknar den
så himla mycket.

Älskar färgen på håret :)


Fan vad snyggt det är, älskar de röda med de ljusa slingorna


Från vänste: Jag, Håkan, Emil och Linda.
På Emils 19-års fest i april tror jag.


Jag och Linda, jag verkar jävligt road på även den här bilden


Jag på midsommar med de största brillor jag kunde hitta :P


Håkan och jag :)


Sara och jag .


Kommentarer
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

Klart du ska hälsa på :)

2009-09-04 @ 12:19:30
URL: http://carolinefrank.blogg.se/
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

härliga bilder :)

2009-09-04 @ 13:21:21
URL: http://carolinefrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0