♥ LÖRDAG

Godmorgon allihop, nu har jag äntligen vaknat.
Sov faktiskt ändra fram till 13:00 idag vilket känns
så skönt eftersom jag tror att det behövdes.

Var faktiskt uppe vid nio för ett litet toalett besök
och då kändes det som att jag var pigg och vaken,
men så fort jag kom tillbaka till min säng slockna
jag igen och sov fram till för en halvtimme sedan.


Hade en del roliga samtal inatt, först ringde Linda.
Sen la hon på och sedan ringde hon upp igen och
ville prata mer. Hon uppdaterade mig om alla bråk
osv.
Ett tag senare ringde Sara för att fråga ut mig vem
som betyder mest osv.
(skratt) Det finns ett
samanhang till detta men det skriver jag inte om här.

Nu hade jag tänkt käka lite frukost och sen ska jag
hjälpa pappa lite,
innan jag ska gå in och skiva ut en
hel hög med papper som jag ska ha med mig på Måndag.

Pusssss


Kommentarer
Postat av: Mia ❤

Kul med nattliga samtal ;) Ha en fin lördag!

2009-09-05 @ 15:11:39
URL: http://www.improveme.se/makeover

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0