♥ ÅH-ÄNTLIGEN-EN-BIT-PÅ-VÄGEN

Nu har jag registrerat mig på en sida för att kunna söka de
jobb jag tänkt mig,
har skickat lite bilder m.m. så imorgon
ska jag ringa dit och snacka lite med dem eftersom jag knappt
fattat ett skit, har ordagrant fått sitta med en engelsk-ordbok för
att kunna förstå vissa ord, min engelska är inte speciellt bra :P

Rensade precis bland alla gamla mail jag hade på hotmailen
och gud vad gamal bilder jag hittade,
en del från något år tillbaka
och en del från förra sommaren, här får ni lite smakprov på hur
jag såg ut då, ENJOY !

(skratt) Den här bilden är omgjort i warp, insekten och
jag måste faktiskt medge att enda anledningen till att
den är sparad är för att jag själv tycker att den är gullig ;P


Älskar vekligen den här bilden på mig, jag till vänster bakom Emma.
Detta är en utav mina favorit bilder på mig när jag hade axellångt hår
(mitt egna) utan mitt löshår i :)


Den här bilden är på Sara till vänster och jag till höger,
på den här bilden har jag en otroligt snygg hårfärg, Kastanje brun med
röd nyans och ljusa slingor i, syns inte kanske så bra på just den här
bilden men den hårfärgen saknar jag.


Den här bilden är på mig för ca ett år sedan kanske

Den här bilden är på Linda till vänster och jag till höger en sommarkväll
när vi var i byn utanför Linda och Kryllan och snackade lite, älskar den
här bilden sjukt mycket.


Den här bilden är på mig till vänster och Therese till höger när vi var
på en fest hos  Saraoch Robin precis när dom blev tillsammans och
det är för snart 2 år sedan



Nu ska jag snart nanna kudden, ska först ner och röka sista cigaretten
och sedan in och borsta tänderna. Sov gott alla.
pussss

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag håller med dig, sen om man verkligen är i bohov utav det tex efter en graviditet eller kraftig viktnedgång. Men onödigt att göra det om man redan har normal stora. =)

Vad vill du jobba med?



Lycka till med jobb sökandet!

2009-08-07 @ 06:59:31
URL: http://ungmammamia.blogg.se/
Postat av: Mejjah(:

Söta bilder^^

2009-08-07 @ 17:21:28
URL: http://moggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0