♥ BILDERNA

Det var ju som jag skrev Festival/Karneval i Perstorp igår,
vi började förfesta hemma hos Sara och Robin.
Vi var inte speciellt många men vi hade kul ändå.

Det var faktiskt inte tänkt att vi skulle åkt iväg eftersom vädret
inte var på topp men bestämde oss ändå för att åka.
Vi tog taxi in till Perstorp där vi hoppade av hos Jonny och Gab
där det också var förfest. Det var där mina mag-kramper började
också :S

Vi gick sedan upp till festivalen/kranevalen där vi träffade lite folk,
där var riktigt tråkigt tyckte jag.
Jag och Linda gick till någon kebab vagn där vi köpte vars en pommes,
jag tycket ändå att det gick att äta men Linda åt aldrig upp sin.
Käka lite kebab-kött av Kjelle också.

Vi tog sedan taxi hem igen vid två då vi fortsatte att festa hemma hos
Sara och Robin.
Jag gick nog och la mig vid fyra ungefär efter att ha
suttit och pratat med Linda, Markus och Peter.

Så ja jag har mått som jag förtjänar idag men det har gått över nu :)
Här kommer alla bilder från igår :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0