♥ DÅ / NU ?!

Efter att ha kollat första sidan på msn blev jag nyfiken
på att se hur det såg ut om jag jämförde då och nu
och tänkte därför visa detta i bloggen,
ganska kul att se
hur mycket kändisarna faktiskt förändrats.

Det är ju faktiskt precis så som vi förändras, precis lika
mycket men att vi förändras uppmärksammas ju inte alls
på samma sätt.
Kolla in det här, det ska bli kul :)


Victoria Beckham


NU
Ser mycket bättre ut nu, snyggare frisyr och kropps
form tycker jag
,


Jessica Alba

NU
Mycket snyggare klädstil nu !


Pamela Anderson

NU
Hon har kanske redan börjat med någon utav alla de
operationer hon genomgått men hon borde inte fortsatt
eller åtminstånde inte börjat, hon ser bäst ut på då-bilden


Nicole Kidman

NU
Klädstilen är tydligt old-times, det var så min mamma
gick klädd när jag var liten.



Johnny Depp

NU
Snygg är han nu, jag är svag för hans utseende i
Pirates of the caribbean, där är han hot, hot, hot.



Jennifer Lopes

NU
Håret och klädstilen är så over and out på översta
men det är ju också ett antal år sedan den bilden är
tagen :p



Jennifer Anniston

NU


Lindsey Lohan

NU
Tror nog att hon är den som förändrats mest faktiskt,
jag hade ingen aning om att det var hon som spelade
tvillingarna i Föräldrar fällan :P



Halle Berry

NU
Hon ska absolut undvika de kläder hon har på första
bilden och hon passar mycket bättre i långt hår



Cameron Diaz

NU
Hon ser väldigt ung och oskyldig ut på den översta


Brad Pitt

NU
HELO HANDSOME


Britney Spears

NU
Den här bilden tycker jag är väldigt bra på henne



Lite fult att sitta och bedömma kändisarna såhär som
jag gjort nu men det var faktiskt ganska roligt :)


Kommentarer
Postat av: Thess

men så är det ju.. i början av karriären har man inte lika mycket pengar, inte tillgång till personlig tränare, stylist, make up artist osv

men pamela var oslagbart mycket snyggare då än nu måste jag ju säga haha

2009-08-26 @ 22:13:46
URL: http://theresekristina.blogg.se/
Postat av: Matilda

kul inlägg, haha kul att se hur de har förändrats!

2009-08-26 @ 23:02:22
URL: http://xyl.blogg.se/
Postat av: Laila

gud vad kul att se =) haha :D

2009-08-27 @ 00:17:57
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Perez.

Jorå det är bra! roligt att se dessa då och nu bilder haha.

2009-08-27 @ 11:09:40
URL: http://perezj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0