♥ DAGENS-INKÖP+LITE-TILL

Det blev en del shopping, mamma var ju på bra humör igår när hon
kom hem från jobb och sa då att vi skulle till Väla för att kolla in dom
nya höst nyheterna och även se om det fanns något kvar av rean.

Var inne på samma gamla vanliga ställen, Gina, Only, H&M, MQ m.m.
Tyckte inte det fanns något som var speciellt kul faktiskt men sen hittade
jag kläder och skor som jag blev helt förälskad i.
Det ser lite konstiga ut på bilderna och måste själv säga att dom ser
mycket bättre ut både på och i verkligheten. ENJOY!

Tröja från VeroModa


Blus, även denna från VeroModa


Jeans, även dom här från VeroModa. Grymt snygga!


Strumpor med Hello Kitty från H&M


Convers, så sjukt snygga måste jag bara tillägga.



Det var allt  men det kostade också en del, men kosta vad det kosta vill
för jag skulle ha alltihop (skratt) Jag fick som jag ville hähä..

Kom hem för en stund sedan, ska bara ta det lugnt ikväll.
Skulle festat hemma hos Sara och Robin ikväll men hon ringde innan och
sa att det inte blev något utav det eftersom hon inte mådde bra.
Är ganska trött ändå faktiskt så det kanske var bra att det inte blev av.
Men det hade varit kul, hade sett fram emot det som fan faktiskt.

Kaxa fick vara med på några bilder hon också, även om hon inte gillar det :P

  

Kommentarer
Postat av: Linda - det handlar om helheten

Åh va tjusiga saker, såna där pjux vill jag med ha, men vet inte vart jag ska få tag på dem! =) det kanske du vill dela med dig av? haha kram

2009-08-01 @ 23:17:13
URL: http://lindapyykkonen.blogg.se/
Postat av: isabella

vilken fin hund :)

kaxa vilken tufft namn

2009-08-03 @ 03:21:46
URL: http://isabellablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0