♥ DAGENS




DAGENS VILL HA:
Idag känns det som att jag vill ha pengar, jag och Linda
                                 pratade om det när vi stod och väntade på bussen i Klippan
                                 och jag sa att om jag varit rik hade jag fan tagit taxi hem istället
                                 för att stå här och vänta på en jävla buss som alltid är försenad.
DAGENS KLÄDSEL: mina nya snygga jeans och en vit hoody tröja
DAGENS FRISYR: uppsatt slarvigt, har inte alls orkat göra vid håret på ett tag, 
                                känns som att jag behöver låta det vila lite så det blir fint igen
DAGENS LÅT: Har inte alls någon speciell fdagens låt idag, har lyssnat lite på mobilen
                          med det är bara samma gamla musik så det är bara tråkigt
DAGENS PLANER: Jobba lite här hemma sen in till byn efterosm jag ska till Arbetsförmedlingen
                                  imorgon igen för en sista legitimering
DAGENS SAKNAD: saknar inte någon
DAGENS DUMMASTE: att jag inte varit inne tidigare så jag sluppit skriva in mig så här
DAGENS MISSLYCKANDE: -                           
DAGENS DROG: cigaretterna som vanligt
DAGENS KÖP: min frukost, en baguett och en pucko
DAGENS GODIS: -
DAGENS HUMÖR: ganska positivt faktiskt
DAGENS CITAT: -
DAGENS ROLIGASTE: -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0