♥ FAVORITERNA-SNART-TILLBAKA

Jag älskar verkligen när hösten kommer, då det börjar bli kallt
och man klär sig i mysiga och tjocka kläder,
tycker det är super.
Det är då man sitter framför tv:n med godis och sånt på kvällarna
när det blåser, regna, oskar eller liknande, jätte mysigt tycker jag
att det är.

Saknar allt som har med dessa serier att göra, visst dom går ju
fortfarande men det är alla gamla säsonger och dom är inte intressanta
nog att för att se samma avsnitt en tredje gång liksom. Nu vill jag dock
att dom ska sända sina nya säsonger så att jag kan njuta om höst-kvällarna
då jag tittar på tv:n när det är mys väder ute faktiskt.

Har hittat då favoriterna sänds i USA så isåfall gäller det att hitta sidor på
internet som visar men det finns det ju alltid
, vet inte om det är gratis men
om någon vet får ni jätte gärna skriva och tipsa om någon sida.



90210 Säsong 2 - 8 september



Greys Anatomy Säsong 6 - 24 september



One tree hill Säsong 7 - 14 september

Det är några utav mina favoriter, tittade faktiskt jätte mycket på Greys Anatomy
innan också men blev trött på det. Nu föredrar jag hellre att kolla Private practise
som är gjort av samma som skapat Greys Anatomy där även Addison är med,
jag ser det som en fortsättning fast med nya skådespelare.



Sänds på Tv 400 just nu, Torsdagar 21:50





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0