♥ GODKVÄLL

Gud vilken dag det har varit idag, känner mig trött och så.
Har varit hemma lite och så sen körde jag in till byn eftersom
vi ska till arbetsförmedlingen imorgon igen, orkar inte med allt
sånt här egentligen men va fan det är ett måste, kan inte fortsätta
leva så som jag gör nu, ingen inkomst och inget liv.

Sen vill jag bara påpeka något som jag stör mig på.
Alla säger att det är så pinsamt när man kör moped när man är 19 år.
Jag kan hålla med om det till viss del, liksom borde man inte försöka
ägna sig åt att skaffa körkort om man liksom inte har något men, ett stort MEN.
Jag ser det som så här, är det inte bättre att ha en moped och att kunna ta
sig någonstans när man vill än att behöva förlita sig på alla andra och åka
snålskjuts på alla, det tycker jag. Då har jag hellre min moped och är självständig
än att vara en jävla snyltare.


Nog om det där och nu till något annat, sköt dig själv och låt bli alla andra!

Pussssss

Kommentarer
Postat av: emma

ojoj då har du varit duktig idag (: vad gör du nu ikväll då?

2009-08-10 @ 21:27:52
URL: http://metrobloggen.se/Obscene
Postat av: Linda - det handlar om helheten!

jag håller med dig! o jag kan egentligen inte förstå varför moped är så tabu bara för att man är 19.? alltså, det är ju också ett fordon som kan ta oss framåt, ibland tillomed lättare o smidigare än en bil!



jag tycker det där bara är löjligt faktiskt, man ska var lycklig som har en moppe överhuvudtaget med tanke på hur dyrt det är! kramar

2009-08-10 @ 21:55:43
URL: http://lindapyykkonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0