♥ GODKVÄLL

Hoppas att alla haft en bra dag, det har jag.
Det lilla jag varit vaken iallfalla.

Vi åkte hem från mina kusiner vid två tiden inatt och jag gick och la mig
direkt eftersom jag var skit trött, vaknade idag av att jag fick sms och då
var klockan halv tre.
Känns tråkigt att sova bort hela dagen men det behövdes
nog, tråkigt nog är jag hur pigg som helst ikväll.

Sara, Robin och Linda kom och hämtade mig vid sex tiden ikväll.
Tror klockan var det iallfall, jag hade ställt min moped där i fredags
så det var dax att ta  med den hem ikväll tyckte jag.

Pussss


Kommentarer
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

Det kommer bara in mer och mer höstkläder nu :) Underbart att shoppa :)

2009-08-16 @ 23:42:46
URL: http://carolinefrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0