♥ GODMORGON

Jag är inte helt säker men tror att det är Onsdag idag?!
Känns inte bra att bara gå hemma utan att göra någonting.
Även om det känns hemskt att inte ha något jobb så känns det förbannat
skönt att slippa gå upp klockan sju den 21 Augusti för att gå till skolan.
Jag som var så skoltrött nu när jag tog studenten hade inte orkar med ett år till.

Idag har det inte hänt speciellt mycket,
har precis vaknat och det första jag gorde
var att gå ut för att röka morgon ciggen, så himla gott.
Hade egentligen tänkt att klippa gräset nu men det får bli i eftermiddag eftersom
det inte finns någon bensin hemma för tillfället.

Läste precis på en lapp som pappa skrivit till mig och Daniel att vi har stopp i
något avlopp så det finns tydligen vatten i hela källaren nu, orkar inte med sånt.

Nu ska jag läsa de bloggar jag följer samtidigt  som jag ska käka frukost :)

Kommentarer
Postat av: Perez.

Det är tisdag idag :p

2009-08-04 @ 13:25:59
URL: http://perezj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0