♥ GODMORGON

Känns som det är en ständigt återkommande rubrik (skratt)
Idag vaknade jag runt halv ett, hade egentligen ställt klockan
på halv elva men jag lyckades inte komma upp, var helt utsalgen
då så jag tog en stunds extra sömn.

Har haft en del underliga drömmar inatt, först drömde jag att
jag var på fest med mina kompisar, vi satt ute på en veranda
plats och käkade och drack sen helt plötsligt stod jag med en
cigarett i handen och mitt mål var förstört, jag kunde då lika bra
fortsätta röka, tyvär.
Men drömmen var ju inte sann men faktiskt när jag vaknade så
fick jag tänka eftersom det verkligen var sant att jag hade slutat
och om jag verkligen inte tagit ett enda bloss på en hel vecka
och jo det stämmer ju !
Nejnej, ingen rökning för min del !



Sen drömde jag om att jag skulle åka till Stockholm där jag hade
bestämt träff med Kissie,
helt plötsligt kände vi varandra lite smått
men när jag väl träffade henne så var hon precis som i bloggen,
sur, otrevlig, hade sina goda stunder då och då osv.
Helt plötsligt var vi i en park med alla dom här toppbloggarna,
Paow, Amir, Dessie och allihop.
Det roliga var att Det var så verkligt.



Konstiga drömmar man kan ha, idag har jag mycket att göra känns
det som fast att jag egentligen inte har det.
Problemet är bara att jag är så himla seg på att göra saker,
jag sitter hellre här och kollar runt än att gå och städa det jag ska liksom.

Pusssss

Kommentarer
Postat av: Mia

Haha vilken dröm ^^, Det är bra, hade jag inte fått nova hade jag också tagit intensiv kurs. Mycket bättre & det går snabbt! =)

Allt bra med dig annars idag?



kram //Mia

2009-08-25 @ 14:22:36
URL: http://ungmammamia.blogg.se/
Postat av: Emma [foto]

Kikar in^^

2009-08-25 @ 15:54:45
URL: http://megafoner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0