♥ GODNATT

Nu hade jag tänkt gå ifrån datorn för kvällen och säger
därför godnatt till er alla,
ska in och ta en dusch nu sen
sova eftersom jag ska upp tidigt imorgon.

Planerna för dagen är alltså följande:
- Ställa klockan tidigt så att jag kommer upp, fast inte allt
  för tidigt eftersom jag ska orka med hela natten.
  Om inte alla förstår så är det höjdpunkten i lilla Ljungbyhed
  alltså "gammelmarknaden" Själva marknaden är inte kul
  utan allt som händer på kvällen, Det kommer antagligen bli
  skit kul så jag ställer klockan på tolv tror jag.

- Klippa gräset (det är ett måste enligt pappa, jag är inte svår
  eftersom vi pratar om pengar :p)

- Plocka ihop kläder inför kvällen, har inte alls kommit fram till
  vad det blir jag tar på mig. Får ta med hela garderoben hem 
  till Sara imorgon så att jag har lite att välja mellan.
  Är det inte så för er också, tar man bara med sig precis det man
  tänkt ta på sig så blir man aldrig nöjd och ångrar att man inte tog
  med det och det istället? Så är det för mig och just därför måste
  jag ta med mig så jag har att välja mellan.

- Inte glömma köttfärs, spagetti och mjölk.
  Sara ska laga köttfärs och jag ska bidra med lite ingredienser.
  Tycker inte att det är mer än rätt eftersom jag blir bjuden på mat
  där så ofta.

- Köra till Sara där Linda också är och sen på kvällen blir det förfest
  innan vi dra vidare till Ljungbyhed.

haha... jag har säkert glömt något som vanligt, mitt minne är inte
det bästa om jag ska vara ärlig.

___________________________________________________

Nog om det, nu ska jag snart duscha. Ska ut och röka först bara.
Åh... Mamma har bakat choklad rutor tills på Lördag då det är släktträff.
Jag ska bara vara med precis och käka sen skjutsar mamma iväg mig.

Kolla in smeten, jag slickade rent skålen (inte ordagran, skratt)
Gott som F*N vad et iallfall :)



Sovgott, godnatt

Kommentarer
Postat av: Bella

oh va gott :D

2009-08-14 @ 09:05:30
URL: http://bellalahdo.blogg.se/
Postat av: Bella

oh va gott :D

2009-08-14 @ 09:05:33
URL: http://bellalahdo.blogg.se/
Postat av: Sabine - Utan dina andetag

mums ser gott ut

2009-08-14 @ 12:02:25
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: Laila♥

haha :D Jaaa du är helt slut har städat hela lägenheten. Men nu är det sol ute :D hurra! :D Vad gör du nu?? =) :D

2009-08-14 @ 13:15:27
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: bella

hehe tack så mycket :D jaa jag förstår det jag älskar smeten :P hehe

2009-08-14 @ 13:28:11
URL: http://bellalahdo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0