♥ GODNATT

Ikväll har jag suttit och hållt på massor med mina ansökningar.
Ska försöka få klart alla under dagen imorgon, orkar inte hålla
på med sånt här länge till, jag vill bara jobba och tjäna pengar nu.

Har rensat i datorn ikväll också, lagt alla jobb i en mapp, alla foto
i en mapp och allt till bloggen i en matt. Mycket mappar det blev (skratt)

Har ändrar bakgrund på bloggen också, var trött på det gamla.
Headern fick sig en make-over den med, blev ganska nöjd än så länge.
Kommer tröttna fort igen, jag är nog en liten-stund-människa (skratt)
Som bara klarar av få stunder, det stämmer nog.
Jag är inte lång-sint, väldigt kort stubin osv. Japps, det är konstaterat,
jag är en-liten-stund-människa. Men vad gör det ? :)

Nu ska jag hoppa in i duschen hade jag tänkt faktiskt.
Ska tvätta håret och även klippa mig lite, måste klippa upp håret lite,
det har blivit väldigt sletet just den del som är uppklippt lite mer så
den ska jag kapa av hade jag tänkt.



Godnatt, sovgott, pussss

Kommentarer
Postat av: Madde

sv: jo helt okej. hur står det till idag då?

2009-08-20 @ 09:12:14
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

Godmorgon babe :-)

2009-08-20 @ 09:22:43
URL: http://carolinefrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0