♥ GODNATT

Är hemma hos Sara och Robin nu, ska snart sova hade jag tänkt.
Linda och Linda ligger redan i soffan och kollar film, det fick bli
Jurassic Park ikväll, jag tycker själv att dom är lite läskiga.
I och för sig så är det många år sedan jag såg dom men då tyckte
jag faktiskt att det var läskigt.



Imorgon ska jag upp vid nio, har ställt klockan på halv nio eftersom
jag behöver snooza lite, det är då jag får min skönhetssömn (skratt)
Som jag skrivit innan så ska jag följa med Linda till tandläkaren imorgon,
ska efter det hem om till henne innan vi ska tillbaka till Sara eftersom
hon skulle duscha och hämta kläder.

Imorgon kväll är det festival eller karnval i Perstorp, ska antagligen dit.
Ska iallfall dela flak med Sara, cider då, absolut inte öl.
Det dricker jag icke, det smakar beskt och jag har druckit mig full på det
en gång, fjortis fylla när jag var 13/14 men mina kusiner innan Råbocka
när det var skolavslutning. dom som bor här i närheten vet vad jag menar.

Har varit rökfri väldigt länge nu, I´m proud of my self !

Pusss och Godnatt ♥
Ps. det kommer ett inlägg till efter det här bara för att det är viktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0