♥ HEY-CUTIEPIE

Nu är klockan 01:20 och jag är som vanligt helt vaken helt själv i detta stora hus.
Kom hem till Sara och Robin vid åtta tiden ungefär, vi började laga mat vid nio (skratt)

Det blev köttfärssås och makaroner, grymt gott. Det blir frukost till oss imorgon också.

Har haft jätte roligt ikväll och tagit en massa foto på Knorren, både jag och Sara kallar honom för de.
haha... han är så sjukt söt alltså, beviset på den här skönhet kommer imorgon när jag
kommit hem.
Ska hem ganska tidigt imorgon eftersom jag och mamma ska skicka iväg jobb-sökningar osv.

När man sitter för sig själv, tyst. Blir det lätt att man tänker, tänker allt för mycket.
På olika saker som hänt förr och som händer i vardagen. Tro det eller ej men jag har dagar
då jag inte är på topp, jag försöker hålla modet uppe utanför mitt hem men när jag väl är
hemma är det min familj som får ta all skit från hur jag mår. Avreagerar mig på dom vilket är fel.

Aldrig mer kommer jag låta någon köra över mig på det sätt som folk gjort och fortfarande försöker.
Jag trodde jag var snäll och gjorde andra en god gärning men så fel jag hade, jag fick mig själv
att må sämre på grund av all skit som hänt.

Aldrig mer säger jag än en gång för att få mig själv att förstå, jag orkar inte gå igenom allt igen.
Jag tänker att om jag låter dig välja den här gången eller om jag låter dig få som du vill nu
så kanske jag får tillbaka det av dig nästa gång, men fan vad fel jag hade, aldrig rättare sagt.
Jag trodde jag var snäll men saken var ju den att jag var snäll mot andra och dum mot mig själv.

Jag som alltid trott att allt handlar om att ge och ta, det gör det ju givetvis för realistiska människor.
Men för alla egoistiska då, vad tänker dom och hur ser dom på det här.
Jag kan lova det att jag känner många, många väldigt egoistiska, bara dom, dom, dom och aldrig
någon annan. Tyvär gör detta även mig till det om jag vill det eller ej.

Jag tänker inte göra goda gärningar och aldrig få några tillbaka.
Over and out med det för nu jävlar, jag har lovat mig själv att aldrig gå emot min vilja mer.
Det är ett löfte!

Såja, mitt tanke spridda hjärn system slutar snart funka och det är dags för mig att sova tror jag.
Ännu en ny dag imorgon då jag ska ägna min tid åt jobb, jobb och åter jobb, nu är det dax
att ta tag i sitt liv kan jag tycka.

Godnatt och sov gott allihop, uppdaterar när jag har vaknat ♥


Kommentarer
Postat av: Mia

Ja det är skönt o höra, då är det inte jag som håller på att bli tokig haha. =)

Kramar

2009-08-03 @ 02:13:19
URL: http://ungmammamia.blogg.se/
Postat av: MARIA

Sov gott :)

2009-08-03 @ 02:23:31
URL: http://mariadaos.blogg.se/
Postat av: isabella

jaha okej tufft :)

2009-08-03 @ 12:48:21
URL: http://isabellablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0