♥ HISSA/DISSA



Gammelmarknaden är nu här igen och jag precis som alla andra ser
verkligen fram emot detta lilla evenemang, det största som händer i
lilla Ljungbyhed på hela året, detta är alltså årets höjdpunkt för oss alla.

Min mobiltelefon, den är super duper bra och välldigt stöt tålig.
Jag är inte speciellt smidig när det gäller att vara försiktig utan jag lägger
telefonen i knät när jag sitter sen glömmer jag helt bort att den är där och
reser mig upp och då flyger telefonen i golvet. Men ingen skada skedd.




Människor som inte håller vad dom säger, jag orkar inte med folk som
bara skiter i vilket för att få det bästa själv. Hur egoistisk får man vara?!
Det finns många sådana i min och säkert många andras närhet.

Jobbfronten, det finns knappt några jobb att söka.
Det suger som fan för det är tråkigt att gå hemma och låta livet gå till spillo.
Dock har jag ju faktiskt fyra stycken jag sökt men det är inte säkert att turen
ligger på min sida så dissa är vad jag gör med det här.


Kommentarer
Postat av: Laila

Jag ska träffa en tjejkompis, eller träffade henne och shoppade lite.:P

Vad kul =) men ska åka hem snart :P Har ni fint väder? :P

2009-08-12 @ 18:50:06
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv; tack :) härligt, jo de är bra!

2009-08-12 @ 19:51:52
URL: http://eswalander.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv; asså de va inte likadana jeans, men tycker de kändes onödigt att köpa två par så ska lämna tillbaka de andra.

2009-08-12 @ 21:48:13
URL: http://eswalander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0