♥ HUVUDVÄRK

Jag hade verkligen skit roligt igår. Tack alla som var där.
Det var ganska segt från början men sen ordnade det upp
sig och det vällde in folk i den lilla lägenheten.

Som allti på fest blir det bråk, så jävla patetiskt måste jag säga.
Bråk mellan par, mellan killar över en tjej osv.
Lyssnade lite på vad folket bråkade om och något jag reagerade
över var att en person sagt upp kontakten med sin familj för killen.
NEVER EVER IN MY LIFE, familjen finns där i vått och torrt men det
ska man inte vara så säker på att killen gör, aldrig kunnat göra det.

Bilderna från igår blev fler än vanligt men eftersom det är alldeles
för många lägger jag bara upp ett par stycken som ni får nöja er med.
Linda och Sandra

Kim och Rebecka

Eddie och Kjell

Eddie och en massa folk

Björn, KG och Hampus (tror jag han heter)



Det fick blir dom här bilderna.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0