♥ I´m back

Nu är jag tillbaka, känns lite konstigt att jag haft så dålig tid
till att uppdatera.
Tänkte gå ifrån släkten en liten stund för att skriva lite här.

Igår var det som jag skrivit Gammelmarknad i Ljungbyhed,
en liten tillställning för dom som bor i en stor stad, inte alls
som t.ex. Helsingborgs festivalen men för oss som rör oss
runt Ljungbyhed var det årets höjdpunkt eftersom alla samlas.
Alla känner alla ungefär, var iallfall jätte trevlig.
Fick en del oförskämda förslag som jag inte tänker ta upp här
i bloggen, lite bråk (men det är givet när det är marknader)

Vi förfesta hemma hos Sara och Robin, det var bara ett par stycken.
Åkte sedan in till Ljungbyhed där festen fortsatte, träffade verkligen
alla som man inte träffat på hela sommaren.

När klockan blev runt halv ett kanske (vet inte exakt) så åkte alla hem till
Sara och Robin igen där det var efterfest.
Riktigt roligt.
Min bror gick in och la sig på soffan eftersom han druckit allt för mycket.
Tyckte nog faktiskt att det var bäst så,
Mamma kom och hämtade oss vid halv tre tiden sen skulle jag upp igen vid

elva så jag var ganska trött när jag vaknade imorse (eller ja vid middes tid)


Vi åkte hemifrån idag vid ett tiden, raka vägen in till farmor som bor i Ängelholm.

Vi fikade och så, tänkt typ 20 pers i en tvåa där tv-rummet är vädigt litet.

Jag kan berätta att det blev väldigt trångt (skratt) sen åkte vi ner till Hembygdsparken

och sedan ut till mina kusiner som bor i Munka-Ljungby och har varit här tills nu.

Dagen har varit väldigt trevlig faktiskt, fast jag har saknat att inte kunna uppdatera här.


Det är i stort sett hur både gårdagen och dagen har varit.

Hoppas att alla haft en riktigt trevlig fredag och lördag :)

Pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0